måndag 20 februari 2012

Motorcyklar och Kreativa människor

Tack för inspirerande möten och roliga händelser.

I samband med utställning träffar man så många människor. Som social personlighet blir man glad och inspirerad. Jag träffade både gamla och nya bekanta. Extra kul med just en person som jag bara har haft kontakt med via Facebook och denna Lördag sågs vi på riktigt.

Fredrik jobbar som gjutare och har ett eget gjuteri. En trevlig person med många idéer och positivt inspirerande. Det var först lite som Fredrik beskrev det, kändes som att gå på dejt. Kommer personen vara så som man upplevt den via text och foton? Klart att han var det!

Jag har mest jobbat i det platta uttrycket och "Gjutarn" jobbar mer med form.... såklart... Kanske kan vi nyttja varandra i en byteshandel... Detta tåls att fundera kring. Känns i alla fall som ett roligt framtida projekt.

Håkan Johansson som arrangerade denna Mc MoonEyes händelse ska ha mycket beröm för hans
driftighet och sitt brinnande engagemang. 






Jag gillar personer som verkligen jobbar för det som de gillar och tar det seriöst. Människor som genomför projekt och är kreativa individer. Alltid får jag lite energi eftersom det smittar och det tackar jag er ALLA för :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar