onsdag 8 juni 2011

Att våga göra nya saker

Jag tror på att våga, jag tror på att utvecklas, jag tror på att testa nya saker även om man är lite osäker. Jag vill inte fastna i något som sen blir en vana och som senare blir en tyngd.

Jag vägrar att vara rädd för utmaningar. Jag vill inte vara rädd för nya kontakter eller misstänksam. Detta kan sätta käppar i hjulet för att se nya saker.

Jag kliver gärna på när jag får förslag. Det är sällan jag tackar nej. Jag är ett öppet sinne och ibland blir inte allting det man hoppats, men jag kan i allafall klappa mig på axeln och konstatera att jag klev på med seriösa tankar och gjorde mitt bästa!

NU mot nya referenser, ska skriva ner lite tankar kring mitt konstnärsskap och varför jag valt att agera och stanna i Stockholm... Resultatet kommer längre fram i Juli.





Glad att få posera :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar