onsdag 15 juni 2011

En Jaha upplevelse

Fick det uttrycket av en vän och jag tog det till mig. Förra torsdagen fick jag mig en sån upplevelse. Jag gjorde illa mig på mitt jobb och tänkte att det inte var så allvarligt, men tji fick jag. Jag fick gipsas. Suck.

Min mc säsong kommer bli lite kortare denna sommar och jag fick en jaha. Bara att acceptera. Visst, inte kul, och vad kan jag göra åt det?

Nu blev det sjukskrivning så det blir vila, måla och läka.

När man får vitt gips på foten så är det väldigt omaka med hur resten av jag ser ut. Självklart kunde jag inte låta det vara vitt. Dagens arbete blev att snygga till mitt ben helt enkelt.

Här är resultatet. På vaden står även min web adress ifall någon är nyfiken.








Står utanför min ateljé och syster fick agera fotograf.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar