måndag 4 juli 2011

Almedalen och ett Oväntat Event

I morgon är det min tur att anlända till Gotland och delta under Almedalsveckan. Jag har aldrig varit på
Gotland så det ska bli riktigt trevligt och en ny upplevelse på flera sätt.
Jag hoppar fortfarande omkring på kryckor med min trasiga fotled och den sätter väl lite käppar i hjulet
för mig, men jag hoppas det kommer gå bra ändå.

Jag ska få prata på det här eventet och det är klart att det är ovant, men det ska säkert gå bra. Prata är jag duktig på, fast den här gången ska det vara en botten i mina funderingar.




Jag kommer förhoppningsvis att blogga lite från Almedalen och vad som diskuteras. Jag är intresserad av vad som kommer att sägas om Näringslivets underliga utspel i förra veckan, tyckte att Aftonbladets blogg ang detta var väldigt bra. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar