måndag 11 juli 2011

Jaha, då var Almedalen över.

På plats i trädgården innan åhörarna anlänt.

Jag har nu kommit hem från Gotland och kan konstatera att det var intressant att ha varit där borta.
Har träffat en massa bra människor och stapplat omkring på mina kryckor, lite ansträngande att vara så pass begränsad som jag ändå var. Har fått bra PR genom eventet som jag medverkade på och bra PR från "Draken" som hjälper mig med tips, nätverk och allmänt skitsnack.

Jag kommer försöka att ta mig till Almedalen även nästa år, här möts man på likvärdiga premisser och det är väldigt spännande och intressant. Nätverkandet är stort.

Vet inte hur många konstnärer som var på plats, med definitivt många kreativa själar.

På "Ett oväntat Event" så medverkade jag med rutinerade personer i helt andra positioner än mig. Jag insåg hur lite jag har utövat det här med offentliga frågeställningar, men det gick hyfsat bra. Nu har jag i alla fall gjort det. Vi hade många besökare runt 100 åhörare och alla fick dom kaffe och bulle, och jag tror att många fick sig lite tankeställningar i vissa hänseenden.




Det var lärorikt och intressant. Kan konstatera att efter att Sven-Olof Bodenfors pratat, att kreativa, konstnärliga personer är alla svampar i skogen som näringslivet måste hitta och se fördelar med.
Här är jag, den gipsade svampen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar