måndag 4 juli 2011

Jag inspirerar

Jag fick ett oväntat mail tidigare idag från en kvinna som heter Aida som sett min Dalahäst utställning i Skarpnäcks Kulturhus och blivit inspirerad av mig. Vad glad jag blev!


Hej Pernilla!
Jag heter Aida och studerar på Medieinstitutets TV-produktionsutbildning i Stockholm. Jag såg din utställning Dalahäst på Skarpnäcks kulturhus i våras och blev oerhört imponerad, inspirerad och glad över att det finns konstnärer som tar upp viktiga ämnen på ett så genialiskt sätt.
 
Jag har sedan tidigare en magisterexamen i kriminologi och ämnet hotbilder är något av min nish. Din utställning kändes därför som att se sina egna tankar och känslor i bild. Så när det var dags för oss att göra vårens kortfilmer på skolan var det ingen tvekan om att vad min film skulle inspireras av. Jag länkar här nedan till min film, där jag även i eftertexterna tackar dig, men vill passa på att redan i mailet ge ytterligare beröm: tusen tack för en fantastiskt slagkraftig, aktuell och underbart satirisk utställning.Hoppas att du gillar filmen, och lycka till med allt i framtiden!
 

Tack!!

Här kommer länken till denna kvinnas välgjorda och snygga film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar