onsdag 21 december 2011

I min atelje

Jag har en atelje i Dalarna och det är en annorlunda stämning i denna lokal. Jag har jobbat här så många gånger med olika projekt och hela jag fylls av detta när jag kliver in här. Positivt.
Jag brukar spela hög musik och sen måla i timmar :) Det var ett tag sedan jag hade den energin av ngn anledning, men kanske är jag på väg in i den fasen.

Häromdagen startade jag ett hobbyprojekt för mig själv, det var att teckna en en dagbok, bokstavligen en bilddagbok som jag fick göra i första klass. En 32 årings dagbok. Men jag vet inte än om det är ngt jag kan dela med mig av, vi får väl se :) Ibland måste energi ut, vare sig det är positiv eller negativ.

Fortsätter mitt delande av YouTube klipp. Här är ett från Dalarna Avesta. Jag blev glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar