tisdag 12 april 2011

Ateljen

På plats i Ateljen och bilen plockar jag ur i morgon. En bil med ett Dalahästhuvud i bakrutan och diverse tavlor, färg, dukar och en kartong med stora vykort och mina visitkort. Det är tur att jag har en bra bil, visst den ser kanske inte så rolig ut, men den rymmer en hel del och jag behöver inte oroa mig för att förstöra klädsel mm. Får in stora tavlor, 1500*1000 mm skivor, det är fint dä!



Idag satt jag på mitt favorithak och drack kaffe och spånade kring mina projekt. Det funkade bra och kände mig väldigt motiverad och taggad. Jag känner mig inspirerad och hoppas nu att min viktiga semestervecka blir min lediga semestervecka, det är inte klart än... OM det inte blir som jag vill, ja, då vet jag inte riktigt hur jag gör med min kommande utställning...

Jag kom även till insikt nu på kvällen att jag skulle behöva nakenmodeller... Mulliga män som kan tänka sig att bli fotade... OM någon känner sig manad eller om någon känner någon så tipsa mig. Jag kan inte betala något, men personen kommer bli förevigad. Inget sexuellt eller snuskigt kring detta, men personen lär känna sig bekväm med att posera naken.



Är det inte konstigt att när jag söker på Google på "mulliga män" då kommer det upp 1(!)  bild på en man, resten är runda, mulliga kvinnor. 
Uppenbarligen behövs det flera mulliga män på marknaden, eller är män inte mulliga, beskrivs dom i andra termer? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar