torsdag 14 april 2011

Fors

Jag är i min ateljé.



Detta ställe är verkligen är mitt. Jag trivs i den här lokalen och har haft den i 7 år. Den är schysst med sina stora fönster och en liten uteplats som ska utnyttjas till sommaren.

Dagarna bara rullar på och jag känner mig lite för slapp, ändå har jag hunnit med en hel del. Levererade en tavla igår till en vän, jag hade fått i uppdrag att måla en abstrakt tavla som beskriver min väns personlighet. Intressant och svårt. Men den blev inte speciellt abstrakt... Min vän blev i allafall nöjd.
Nedanför ser ni resultatet




Snart är det Konstrundan här i Avesta och jag kommer visa mina tavlor i Fors Folkets Hus. Jag kommer dessutom sänka priser rejält på en del tavlor, det är bättre om de får komma vidare till någon annans vägg.

Välkomna att hälsa på och kanske gör ni ett superfynd bland mina tavlor. Vem vet?


- Posted using BlogPress from my iPhone



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar