lördag 16 april 2011

Konstrundan

För tillfället så sitter jag och knyter en massa uppsättningar av svart/gula band som ska pryda vägarna i Avesta under konstrundan. Har idag förberett mina föräldrar att dom skall sätta upp dessa på Skärtorsdagen  då jag jobbar i Stockholm. Men som en kock i ett matlagningsprogram i tv så måste jag förbereda.


Idag har jag hämtat lotter, min tavla som jag lottar ut som varit på fotografering och rullen med avspärrningsband. Nu är det inte många dagar kvar innan konstrundan sätter igång. I år har jag inte kunnat delta på möten överhuvudtaget och det har varit konstigt. Jag har varit en medlem av denna runda i 5 år och detta är första året som jag varit en oengagerad deltagare, det ska bli bättring till nästa år.

OM ni har vägarna förbi Dalarna/Avesta under Påsk så välkommen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar